Posted in Մայրենի 6

Հացը

Հարցեր և առաջադրանքներ:

1 Անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
Անծանոթ բառ չկար։
2 Քննարկիր հոր և որդու առաջին երկխոսությունը:
Հոր և որդու առաջին երկխոսության ժամանակ հայրը խնդրում էր, որ տղան գնա, գտնի և բերի իրենց խոզերը։ Տղան հանգիստ գիրք էր կարդում և չեր ուզում գնալ և հայրը մի քիչ նեղացել էր։
3 Ընդգծիր այն հատվածները, որոնցում տղան գիտակցում է իր արարքի տգեղությունը:
1․ Նա չպատասխանեց, և ես հասկացա, որ նա ինձանից մի քիչ նեղանում է։ Ես հարցրի.
2․ Նա իրոք նեղանում էր, որովհետե ինքը չէր կարող փնտրելու գնալ, իսկ ես տալիս էի ալարկոտ անբանի հարցեր։

3. Ես հասկացա, որ աշնան մեղմ արևի մեջ ամեն ինչ թախծոտ ու գեղեցիկ է և միակ տգեղը ես եմ, որովհետև ձևացնում եմ, թե գրքի պատճառով չէի ուզում մեր խոզերը փնտրելու գնալ։
4․ Այդ բոլորը տխուր ու գեղեցիկ էին և ստեղծված էին ինձ համար, բայց ես արժանի չէի դրանք ուտելու, դրանք զգալու, դրանց նայելու, դրանք լսելու։

4 Տղային արդարացրու, մեղադրիր, բնութագրիր:
Տղան ալարկոտություն է արել և ես չեմ ուզում նրան արդարացնել։
5 Ինչու՞ է պատմվածքը վերնագրված «Հացը»:
Չգիտեմ։
6 Ո՞րն է պատմվածքի ասելիքը:
Պատմվածքի ասելիքն է, որ պետք չէ ալարկոտություն անել և պետք է օգնել նրանց, ովքեր քեզնից բան են խնդրել, որը չեն կարող անել։