Posted in Հայոց լեզու 7

100, 102, 103, 106

100. Տրված կապերով կազմի՛ր նախադասություններ: Ո՞ր հարցին են պատասխանում դրանց հետ գործածվող գոյականները:

Պես – Նրա պես տղա ես դեռ չեի տեսել։
հետ – Աշոտը գնաց խանութ Արմանի հետ։
առանց – Առանց այդ մասնիկի ռոբոտը չէր աշխատում։
վրա – Ես գիրքը դրեցի սեղանի վրա։
համար – Նա դա արեց Վաչեյի համար։

102. Տրված վերաբերական բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: Ինչպիսի՞ վերաբերմունք են արտահայտում դրանք:

Թերևս – Թերևս ես կդիմեմ նրան այդ հարցում։
միգուցե – Միգուցե ես չգամ քո ծնունդին։
կարծես – Նա կարծեց ծաղրածու լինի։
մի՞թե – Միթե դու այդքան անխելք ես։
երևի – Նա երևի չի գա քո ծնունդին։

103. Տրված մակբայները բաժանի՛ր իմաստային չորս խմբերի:

Տեղի մակբայ – հեռու, դեմ առ դեմ, ամենուր, տեղ-տեղ
Ժամանակի մակբայ – երեկ, օրեցօր, առավոտյան, նախօրոք
Ձևի մակբայ – արագ, բարեկամաբար, լրջորեն
Չափ ու քանակի մակբայ – քիչ, կամաց-կամաց, շատ-շատ, կիսով չափ

106. Տրված բառերը բաժանի՛ր տասը խոսքի մասերի՝  գոյական, ածական, թվական, դերանուն, բայ, մակբայ, կապ, շաղկապ, ձայնարկություն, վերաբերական բառեր:

Կառուցել, իսկ, երեքական, ես, արագ, հավանաբար, շենք, օ՜ֆ, ոչ ոք, զրուցել, շինարարական, հանելուկ, բոլորը, երրորդ, տեղ-տեղ, մասին, և, փայտաշեն, առավոտյան, որովհետև, գուցե, տաղավար, ո՛չ, խառնել, ջա՜ն, երեք հարյուր երեսուներկու, մեջ, հոյակապ, բացի, հեյ-հե՜յ:

Գոյական – շենք, հանելուկ, տաղավար
Ածական – շինարարական, փայտաշեն, հոյակապ
Թվական – երեքական, երրորդ, երեք հարյուր երեսուներկու
Դերանուն – ես, ոչ ոք, բոլորը
Բայ – կառուցել, զրուցել, խառնել
Մակբայ – հավանաբար, տեղ-տեղ, առավոտյան, արագ
Կապ – և, մեջ, բացի
Շաղկապ – իսկ, որովհետև
Ձայնարկություն – օֆ, ջան, հեյ-հեյ
Վերաբերական – մասին, գուցե, ոչ

Leave a comment